سمینار مدیریت بازاریابی و فروش در صنایع دامداری و کشاورزی دوره های آموزشی ویژه شرکت های صنایع دام وطیور همایش بازاریابی و فروش در صنایع دام و طیور و آبزیان مدیریت بازاریابی حرفه ای در صنعت دام و طیور و آبزیان بازاریابی دامداری بازاریابی کشاورزی بازاریابی در صنایع دامداری و کشاورزی و صنایع وابسته به دامداری مدرس: مهندس علی خویه www.khooyeh.com www.alikhooyeh.blogfa.com حوزه آموزشی محتوای آموزشی ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی - مفهوم بازاریابی حرفه ای و جايگاه آن در تجارت - مقایسه ویزیتور بازاریاب فروشنده و ... - اصول طرح ريزي و بهبود روش كار در بازاریابی - اصول مدیریت بازاریابی - اصول طرح ريزي و بهبود روش كار - اصول و روشهای توانمندسازی و توسعه منابع انسانی - مدیریت تبلیغات و روابط عمومی ارتقای بینش و نگرش - مدیریت آمیخته بازاریابی - بازاریابی تکنیکی و ارتقا بینش مدیریت بازار - اصول سرپرستی و مدیریت بازاریابی - اصول و تفکر مشتری مداری ارتقای مهارت و تکنیک - مهارتهای مدیریت بازاریابی علمی و حرفه ای در صنعت دام و طیور و آبزیان - مهارتهای سرپرستي کارکنان در صنعت دام و طیور و آبزیان - مهارتهای انگيزه در کارکنان و روش هاي آن در صنعت دام و طیور و آبزیان - روش بهینه تفويض اختيار و اصول آن در صنعت دام و طیور و آبزیان - مهارتهای ايجاد هماهنگي در زیردستان در صنعت دام و طیور و آبزیان - مهارتهای نظارت و کنترل موثر در صنعت دام و طیور و آبزیان - مهارت مدیریت مشتریان در صنعت دام و طیور و آبزیان - مهارت های ارتباطی با مشتریان در صنعت دام و طیور و آبزیان - مهارتهای گزارش نویسی فنی و مدیریتی در صنعت دام و طیور و آبزیان - مهارت های رفتاری مدیران بازاریابی در صنعت دام و طیور و آبزیان - مهارت قیمت گذاری و چانه زنی حرفه ای در صنعت دام و طیور و آبزیان - مهارت تبلیغات و روابط عمومی در صنعت دام و طیور و آبزیان - مهارت تعامل با زیردستان (صدور دستور، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات) - مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد) - مهارت های ارایه پروموشن در صنعت دام و طیور و آبزیان - مهارت های جذب و حفظ مشتری در صنعت دام و طیور و آبزیان - مهارت بازارگرمی در صنعت دام و طیور و آبزیان - مهارت بازارسازی در صنعت دام و طیور و آبزیان - مهارت بازار سنجی در صنعت دام و طیور و آبزیان - مهارت بازاریابی مویرگی در صنعت دام و طیور و آبزیان - مهارت ایجاد انگیزه در مشتری در صنعت دام و طیور و آبزیان - مهارتهای ايجاد هماهنگي در ویزیتورها در صنعت دام و طیور و آبزیان - مهارتهای نظارت و کنترل در بازاریابی در صنعت دام و طیور و آبزیان - مهارت مديريت زمان در بازاریابی صنعت دام و طیور و آبزیان - مهارت ارائه مؤثر مطالب در صنعت دام و طیور و آبزیان - مهارت های رفتاری - مهارت تعامل با مشتریان (صدور سفارش، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات،گزارش دهی، انتقادات، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد) - مهارت های تحقیقات بازاریابی - شناخت بازار مورد نظر به لحاظ میزان خرید و مصرف محصولات یا خدمات تولید شده - · شناخت تقسیمات بازار در صنعت دام و طیور و آبزیان - · شناخت جایگاه یابی بازار در صنعت دام و طیور و آبزیان - · شناخت رفتار مخاطبان و مصرف کنندگان - · شیوه مطالعات ميدانی طرح ها و امور سیستم فروش، بازاریابی صنعت دام و طیور و آبزیان - · شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات بازاریابی در صنعت دام و طیور و آبزیان - · شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات بازاریابی در صنعت دام و طیور و آبزیان کارگاه - کارگاه کاربردی مدیریت بازاریابی محصول مورد نظر www.khooyeh.com www.alikhooyeh.blogfa.com www.marketingschool.blogfa.com www.saleschool.blogfa.com khoooyehali@yahoo.com khooyehali@yahoo.com سرفصل دوره آموزشی کاربردی مدیریت فروش حرفه ای در صنعت دامداری و کشاورزی مدرس: علی خویه www.khooyeh.com حوزه آموزشی محتوای آموزشی ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی - مفهوم فروش و جايگاه آن در بازاریابی - مقایسه ویزیتور بازاریاب فروشنده و ... - اصول طرح ريزي و بهبود روش كار فروشنده - اصول فروشندگی ارتقای بینش - مدیریت در فروش صنعت دام و طیور و آبزیان - تفکر خلاق و سیستمی - مهندسی فکر ارتقای مهارت - مهارت مهندسی فروش( هدفگذاری، مهندسی منطقه، مهندسی مشتریان و...) - مهارت مدیریت فرایند فروش و تصمیم گیری در صنعت دام و طیور و آبزیان - مهارت مدیریت کارکنان فروش در صنعت دام و طیور و آبزیان - مهارتهای ویزیتوری و سرپرستی فروش حرفه اي - مهارتهای مدیریت انگيزه در صنعت دام و طیور و آبزیان - مهارتهای ايجاد هماهنگي در عوامل فروش در صنعت دام و طیور و آبزیان - مهارتهای نظارت و کنترل موثر در صنعت دام و طیور و آبزیان - مهارت مديريت زمان در صنعت دام و طیور و آبزیان - مهارت ارائه مؤثر مطالب در صنعت دام و طیور و آبزیان - مهارت های رفتاری در صنعت دام و طیور و آبزیان - زبان بدن - مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد) ارتقای فن و تکنیک های کاربردی - برقراری تماس با مشتریان و راههای ایجاد آن - فرآیند خاتمه فروش و ویزیت صنعت دام و طیور و آبزیان - انواع سوالات در فروش وتکنیک های سوال کردن از مشتری - مدیریت اعتراضات مشتریان صنعت دام و طیور و آبزیان - نکات مهم برای جذب مشتری صنعت دام و طیور و آبزیان - مدیریت ارتباط با مشتری (CRM - 10 نقطه كور فروش و ویزیت صنعت دام و طیور و آبزیان - 10 اشتباه فروش و ویزیت صنعت دام و طیور و آبزیان - 10 تكنيك خلاق جذب مشتريان صنعت دام و طیور و آبزیان - دام ها و کابوس های فروشندگان و ویزیتورها - تکنیک های فروش تلفنی در صنعت دام و طیور و آبزیان - پیگیری و ارزیابی فروش در صنعت دام و طیور و آبزیان - جلوگیری از حیله گری های فروش و ویزیت صنعت دام و طیور و آبزیان - چاشنی های فروش در صنعت دام و طیور و آبزیان - فروش خلاق در صنعت دام و طیور و آبزیان کارگاه - کارگاه اجرای و کاربردی مدیر فروش حرفه ای و نقش های وظیفه ای و اجرایی سرفصل دوره آموزشی کاربردی مدیریت برند در صنعت دام و طیور و آبزیانتولید کننده گان و وارد کنندگان صنعت دام و طیور و آبزیان مدیریت برند در صنعت دام و طیور و آبزیان نام و نشان سازی کاربردی مدرس: مهندس علی خویه www.khooyeh.com حوزه آموزشی محتوای آموزشی ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی - مفهوم برند و نام و نشان تجاری در صنعت دام و طیور و آبزیان - اصول برند سازی حرفه ای در صنعت دام و طیور و آبزیان - اهمیت ضرورت و اهداف نام و نشان تجاری در صنعت دام و طیور و آبزیان ارتقای بینش و نگرش - تفکر برند در صنعت دام و طیور و آبزیان - تعریف جدید اصول مدیریت برند - تغییر نگرش به سوی واقعیت برند - تفکر خلاق در برند سازی ارتقای مهارت - مهارتهای برند سازی در صنعت دام و طیور و آبزیان - مهارت برند داری در صنعت دام و طیور و آبزیان - مهارت برند شناسی در صنعت دام و طیور و آبزیان - مهارت ساخت و مدیریت عناصر یک برند - فرایند تصمیم گیری مشتریان و مصرف کنندگان درباره برند - مهندسی ارزش برند در صنعت دام و طیور و آبزیان - مهارت پیشبرد و ترفیع برند در صنعت دام و طیور و آبزیان - مهارت تحقیقات برند در صنعت دام و طیور و آبزیان - مهارت حفظ برند در صنعت دام و طیور و آبزیان - مهارت کنترل برند در صنعت دام و طیور و آبزیان - مهارت هویت سازی برند در صنعت دام و طیور و آبزیان - مهارت شخصیت سازی برند در صنعت دام و طیور و آبزیان - شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات برند در صنعت دام و طیور و آبزیان - معاینه فنی برند در صنعت دام و طیور و آبزیان - سبگ های برندسازی در صنعت دام و طیور و آبزیان - تفکر خلاق در مدیریت نام و نشان تجاری کارگاه - کارگاه طراحی ساخت و مدیریت یک برند در بازار فرضی مدرس دوره مهندس علی خویه 09122991608www.khooyeh.com www.alikhooyeh.blogfa.com www.gmas.ir در کارگاه های کارگروهی همراه با کار عملی و اجرا نمونه های عملی و کاربردی آموزش کاربردی مدرس دانشگاه و سخنران مولف و مترجم ۷عنوان کتاب تخصصی مولف و مترجم کتاب پرفروش تاکتیک ها و تکنیک های تبلیغات بازاریابی و .... تهیه و ارایه 4 نرم افزار و دی وی دی آموزشی با 10 سال تجربه اجرایی در زمینه های تخصصی عضو انجمن های ملی و بین المللی تخصصی مهمان وکارشناس اقتصادی برنامه های صدا وسیما ارایه بیش از ۱۶۰۰۰۰نفر ساعت آموزش به سازمانها ارگانها شرکت های معتبر ملی و بین المللی و . . . . ..... نمونه هایی از کارگاه های آموزشی www.alikhooyeh.blogfa.com سمينار آشنايي با مديريت ارتباط با مشتريان در صنعت دام و طیور و آبزیانتولید کنند گان و وارد کنندگان صنعت دام و طیور و آبزیان اهداف سمينار: بدست آوردن رضايت مشتريان، جايگاهي مهم و حياتي را در فعاليت¬هاي بازاريابي دفاتر ی صنعت صنعت دام و طیور و آبزیان به خود اختصاص داده است. مديران اين دفاتر بخوبي مي¬دانند که جذب مشتريان جديد در بازار صنعت دام و طیور و آبزیان بسيار دشوار است، بنابراين يکي از راه¬هاي حفظ سودآوري، نگهداشت مشتريان موجود است. امکانات و ابزارهايي که بتواند مشتريان جديد را به خود جذب کند نيز در گسترش سهم بازار و کسب سود تاثيري به سزا دارد. بدين ترتيب لازم است در اين دفاتر سيستمي براي جذب و حفظ مشتريان طراحي و پياده سازي شود. سيستمي که بتواند روابط شرکت و مشتريان را به خوبي مديريت نمايد. سيستم¬هاي مديريت ارتباط با مشتريان (CRM) ابزارهايي هستند که امروزه به اين منظور مورد استفاده قرار مي¬گيرند. نرم¬افزارهاي "مديريت ارتباط با مشتري" مي¬توانند شرکت¬ها و دفاتر ی صنعت دام و طیور و آبزیان رادر جلب رضايت مشتريان توانمندتر سازند. در اين سمينار ضمن معرفي مفهوم "مديريت روابط مشتريان" و چگونگي بکار گيري آن در دفاتر و نمايندگي¬هاي صنعت دام و طیور و آبزیان، يک نرم افزار مديريت ارتباط با مشتري و نحوه عملکرد آن به صورت نمونه معرفي مي¬شود. سرفصل هاي سمينار: ۱/ مديريت ارتباط با مشتري چيست؟ (مفاهيم و تعاريف) ۲/ چرا بايد از سيستم¬هاي CRM استفاده کرد؟ ۳/ صنعت صنعت دام و طیور و آبزیان چه نيازي به مديريت CRM دارد؟ ۳-۱- کانالهاي ارتباط با مشتري در بازاريابي خدمات صنعت صنعت دام و طیور و آبزیان چيست؟ ۳-۲- مشتري چه انتظاراتي از ارائه دهنده خدمات صنعت صنعت دام و طیور و آبزیان خود دارد؟ ۳-۳- چگونه مي توان مشتري را جذب کرد؟ ۳-۴- چگونه مي توان خدمات بيشتري به يک مشتري فروخت؟ ۳-۵- چگونه مي توان مشتري را وفادار ساخت؟ ۴/ معرفي يک نرم افزار مديريت ارتباط با مشتري ويژه دفاتر و نمايندگي هاي صنعت صنعت دام و طیور و آبزیان ۵/ پرسش و پاسخ گواهي دوره: به کليه شرکت کنندگان در دوره، گواهي معتبر اعطا خواهد شد زمان برگزاري: پنجشنبه ۱۳۸۸/۳/۲۸ - صبح مدت برگزاري: ۴ ساعت چگونه می توان روحیات افکار و رفتار افراد، مخاطبان و مشتریان خود را شناسایی و متناسب با خودشان با آنها برخورد کرد؟ چرا برخی از مردم می توانند به راحتی ارتباط برقرار کرده، دوستان و مشتریان بیشتری داشته باشند؟ آیا راهی برای شناخت مشتریان وجود دارد؟ شم و نبض شناخت بازار و مشتری چگونه بدست می آید؟ سمینار تخصصی، کاربردی و کارگروهی مشتری شناسی، مشتری سازی در صنعت صنعت دام و طیور و آبزیان تولید کنند گان و وارد کنندگان صنعت دام و طیور و آبزیان سبک ها و شیوه های برخورد با مشتریان در صنعت دام و طیور و آبزیان همراه با تکنیک هایی از مهندسی ذهن وان ال پی با متدهای جدید آموزشی و اساتید مجرب گروهی هدف از دوره:آشنایی مخاطبان با موثرترین و خلاق ترین تکنیک های ارتباطی با دیگران، ذهن خوانی مشتریان، مشتری شناسی، مشتری سازی، مشتری مداری، روشهایی برای ارتباطات و مهندسی عوامل ارتباطی برای هر چه بهتر شدن ارتباطات فردی، سازمانی و شرکتی اساتید دوره: علی خویه(مدرس دانشگاه، مولف مشاور و ارتباطات، بازاریابی و فروش، مولف کتاب مهندسی ذهن وال ال پی در ارتباطات و بازاریابی )www.khooyeh.com مدت زمان سمینار: برخی از سرفصل های دوره: تیپ شناسی مشتریان در صنعت دام و طیور و آبزیانروانشناسی مشتریان در صنعت دام و طیور و آبزیانشیوه شناسایی افراد در هنگام ارتباط در صنعت دام و طیور و آبزیانروش های ارتباط بهتر با افراد در صنعت صنعت دام و طیور و آبزیان و انواع مشتریان و روشهای برخورد با آنها مشتریان بد اخلاق و شیوه برخورد با آنها مشتریان و افراد مغرور و روش برخورد با آنها مشتریان و انسان های احساسی و شیوه برخورد با آنها مشتریان سردرگم و شیوه برخورد با آنها مشتریان با هوش و شیوه برخورد با آنها مشتریان یک دنده و شیوه معامله با آنها مشتریان پرحرف و روشهای برقراری ارتباط با آنها .... .... ... در صنعت دام و طیور و آبزیانان ال پي در ارتباطات خلاق در صنعت دام و طیور و آبزیانتکنیکهای مشتری سازی تلفنی در صنعت دام و طیور و آبزیانمشتری مداری تلفنی در صنعت صنعت دام و طیور و آبزیانروابط عمومی خلاق و موثر در صنعت دام و طیور و آبزیانتکنیک های بهبود روابط عمومی در صنعت دام و طیور و آبزیاندام های روابط عمومی موثر و اثربخش 10 تكنيك ارتباط خلاق در فروش صنعت دام و طیور و آبزیانزبان بدن در ارتباطات خلاق (creative body lang) مهندسی ذهن در صنعت دام و طیور و آبزیانالف)اعصابو شبکه های عصبی ب)زبان و زبانشناسي ج)برنامهريزي نقش اعصاب در تبلیغات ضمیر خود آگاه و ناخود آگاه مشتریان اصل استفاده از قدرت تمرکز برای مشتریان در صنعت صنعت دام و طیور و آبزیاناصل استفاده از قدرت سوال اصل استفاده از جملات تاکیدی و تصدیقی مثبت اصل تصویر سازی ذهنی در صنعت صنعت دام و طیور و آبزیانبازاریابی هیپنوتیزمی، تبلیغات هیپنوتیزمی اصول مهندسی ذهن و ان ال پی در فروش بازاريابي تبلیغات و ارتباطات اصل مدلسازی برای مشتری سازی در صنعت دام و طیور و آبزیانفرايند مدلسازي در صنعت دام و طیور و آبزیاناصل باورها و ارزش ها در مشتری مداری اصل (SMART) در برقراری ارتباط با مشتریان اصل چارچوب ها ، قواعد ؛ تکنیکها اصل خطوط زمانی اصل مدل TOTE در فروش بازاريابي تبلیغات و ارتباطات اصل مدل ROLE در فروش بازاريابي تبلیغات و ارتباطات اصل مدل متا در فروش بازاريابي تبلیغات و ارتباطات اصل مدل Score در مشتری مداری و مشتری سازی زبان بدن و تکنیک های آن در مشتری سازی و مشتری گرایی اصل مدل ميلتون در ارتباط با دیگران (در صورت تمایل این دوره به صورت خصوصی و نیمه خصوصی در محل شرکت شما برگزار خواهد شد) www.khooyeh.com www.alikhooyeh.blogfa.com www.marketingschool.blogfa.com www.saleschool.blogfa.com khoooyehali@yahoo.com khooyehali@yahoo.com دوره های کاربردی اجرایی بازاریابی کنترل کیفیت و مشتری مداری در صنعت صنعت دام و طیور و آبزیان خدمات پس از فروش در صنعت صنعت دام و طیور و آبزیان تولید کنند گان و وارد کنندگان صنعت دام و طیور و آبزیان اصول، مبانی، مفاهیم، کاربردها، تکنیک ها، روش ها، سیستم ها به صورت کاربردی اجرایی هدف از دوره: آشنایی کاربردی و کامل مخاطبان با فرایندها اصول مبانی مفاهیم کاربردها و تکنیک های خدمات پس از فروش اساتید دوره: علی خویه( مدرس،مولف مشاور و مدرس ارتباطات، بازاریابی و فروش، مولف 5 عنوان کتاب بازاریابی و فروش ) مدت زمان دوره آموزشی: 16 ساعته یا 24 ساعته( با توجه به نیاز سازمان) برنامه زمابندی سمینار 16 ساعته روز اول روز دوم 9-11 مبانی و مفاهیم خدمات پس از فروش ضرورت ها اهداف وظایف بازاریابی خدمات اشتباه های و خطاهای کارکنان خدمات پس از فروش دام های فروشندگان و کارکنان خدمات 11-13 تکنیک های جذب مشتری و ارتقا فروش ابعاد کیفیت خدمات پس از فروش خدمات تعمیرات نگهداری آموزش تاکتیک های ارتباطات خلاق در خدمات پس از فروش، و مدیریت تکنیک های مذاکره در خدمات پس از فروش 14-16 تکنیک های خدمات پس از فروش انواع ضمانتنامه ها- گارانتی و قراردادها کارگاه کارگروهی تکنیک های خدمات پس از فروش 16-18 کارگاه کارگروهی انواع خدمات پس از فروش، رفتار مشتریان روانشناسی رضایت مشتریان پس از فروش برنامه زمانبندی سمینار 24 ساعته روز اول روز دوم روز سوم 9-11 مبانی و مفاهیم خدمات پس از فروش ضرورت ها اهداف وظایف بازاریابی خدمات فروشنده و نمایندگی حرفه ای ویژگیها، شرایط، وظایف و خدمات پس از فروش مدیریت ارتباط با مشتریان، ارتباطات بین واحدهای فنی و پشتیبانی، روشها تکنیک ها ابزار و... 11-13 انواع خدمات پس از فروش، رفتار مشتریان روانشناسی رضایت مشتریان پس از فروش تکنیک های خدمات پس از فروش انواع ضمانتنامه ها- گارانتی و قراردادها انواع مشتریان و تکنیک های برخورد با آنها خدمات تعمیران نگهداری آموزش 14-16 تکنیک های جذب مشتری و ارتقا فروش، روشهای افزایش فروش و بهبود خدمات پس از فروش تاکتیک های ارتباطات خلاق در خدمات پس از فروش، و مدیریت تکنیک های مذاکره در خدمات پس از فروش اشتباه های و خطاهای کارکنان خدمات پس از فروش دام های فروشندگان و کارکنان خدمات کنترل هزینه های خدمات 16-18 کارگاه کارگروهی چک لیست بازاریابی خدمات مدیریت کارکنان خدمات پس از فروش ، سیستم های خدمات پس از فروش و کنترل کیفیت کارگاه کارگروهی خدمات تعمیران نگهداری آموزش سرفصل ها و برخی از مطالب دوره ها: مبانی و مفاهیم خدمات پس از فروش - ضرورت ها اهداف وظایف بازاریابی خدمات در صنعت دام و طیور و آبزیانچک لیست بازاریابی خدمات و خدمات پس از فروش انواع خدمات پس از فروش، رفتار مشتریان در صنعت صنعت دام و طیور و آبزیانروانشناسی رضایت مشتریان پس از فروش در صنعت صنعت دام و طیور و آبزیانتکنیک های جذب مشتری و ارتقا فروش، روشهای افزایش فروش و بهبود خدمات پس از فروش کنترل و نگهداري اطلاعات قراردادهاي خدمات پس از فروش فروشنده و نمایندگی حرفه ای - ویژگیها، شرایط، وظایف مدیریت و خدمات پس از فروش سیستم هاتی خدمات پس از فروش در صنعت صنعت دام و طیور و آبزیاننرم افزارهای خدمات پس از فروش در صنعت صنعت دام و طیور و آبزیانتکنیک های خدمات پس از فروش در صنعت صنعت دام و طیور و آبزیانانواع ضمانتنامه ها- گارانتی و قراردادها کنترل هزينه قطعات مصرفي و تعميري براي ارايهي خدمات براساس قرارداد مدیریت ارتباط با مشتریان، ارتباطات بین واحدهای فنی و پشتیبانی، روشها تکنیک ها ابزار و... تاکتیک های ارتباطات خلاق در خدمات پس از فروش، و مدیریت تکنیک های مذاکره در خدمات پس از فروش در صنعت صنعت دام و طیور و آبزیاننگهداري صورتجلسهي خدمات ارايه شده به مشتريان دسترسي به کليه سوابق خدمات ارايه شده به تفکيک جزييات اشتباه های و خطاهای کارکنان خدمات پس از فروش دام های فروشندگان و کارکنان خدمات در صنعت صنعت دام و طیور و آبزیانکنترل هزینه های خدمات کنترل وضعيت گارانتي، در کليه مراحل ارايهي خدمات مدیریت کارکنان خدمات پس از فروش ، سیستم های خدمات پس از فروش و کنترل کیفیت جمعآوري اطلاعات نمايندگيها در دفتر مرکزي و پردازش آنها ارتباط بين واحدهاي فني و انبار و رديابي انتقال قطعات سالم و خراب بين اين دو واحد ارتباط بين واحد فني و مشتري و رديابي نقل و انتقال قطعات جديد، تعميري، تعويضي و خراب با استفاده از سريال کالا ارتباط بين واحد فني و امور اداري در زمينه ارسال قطعات براي مشتري در صنعت صنعت دام و طیور و آبزیانانواع مشتریان و تکنیک های برخورد با آنها در صنعت صنعت دام و طیور و آبزیان مدرس: مهندس علی خویه www.khooyeh.com www.marketingschool.blogfa.com www.khooyeh.com www.alikhooyeh.blogfa.com www.marketingschool.blogfa.com www.saleschool.blogfa.com khoooyehali@yahoo.com khooyehali@yahoo.com کارگاه آموزشی اجرایی و کاربردی مدیریت و سرپرستی اثربخش مدرس: مهندس علی خویه www.khooyeh.com www.gmas.ir سرفصل دوره آموزشی کاربردی سرپرستی اثربخش در صنعت صنعت دام و طیور و آبزیان و واردکنندگان و تولید کنندگان صنعت دام و طیور و آبزیان حوزه آموزشی محتوای آموزشی ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی - مفهوم مدیریت - مفهوم سرپرست و سرپرستي و جايگاه آن در مديريت - مقایسه رهبر، مدیر و سرپرست و نقشهای رهبری و مدیریتی در سرپرستی اثربخش - حيطه نظارت (سرپرستي) و روش هاي تعيين آن - اختیار و مسئولیت در سرپرستی اثربخش - اصول طرح ريزي و بهبود روش كار - اصول مربی گری و نقش آن در سرپرستی اثربخش - اصول و روشهای توانمندسازی و توسعه منابع انسانی ارتقای بینش - مدیریت تغییر در صنعت صنعت دام و طیور و آبزیان و - مدیریت استرس در صنعت صنعت دام و طیور و آبزیان و - تفکر خلاق و سیستمی در صنعت صنعت دام و طیور و آبزیان و - مهندسی فکر و مثبت اندیشی در صنعت صنعت دام و طیور و آبزیان و ارتقای مهارت - مهارتهای سرپرستي کارکنان حرفه اي در صنعت صنعت دام و طیور و آبزیان و - مهارتهای انگيزه در کارکنان و روش هاي آن - روش بهینه تفويض اختيار و اصول آن - مهارتهای ايجاد هماهنگي در زیردستان - مهارتهای نظارت و کنترل موثر - مهارت مديريت زمان در سرپرستی اثربخش - مهارتهای گزارش نویسی فنی و مدیریتی - مهارت ارائه مؤثر مطالب - مهارت های رفتاری برای سرپرستان در صنعت صنعت دام و طیور و آبزیان و - مهارت تعامل با زیردستان (صدور دستور، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات) - مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد) www.khooyeh.com www.alikhooyeh.blogfa.com www.marketingschool.blogfa.com www.saleschool.blogfa.com khoooyehali@yahoo.com khooyehali@yahoo.com
+ نوشته شده در ساعت توسط مدرس فروش، مشاور بازاریابی، علی خویه
|
مدرسه بازاریابی و فروش ایران متشکل از اساتید با تجربه، مدیران با سابقه و حرفه ای، متخصصان نخبه، با توجه به اثربخشی و کاربردی بودن آموزش و مشاوره در محل، آمادگی دارد تا دوره های کارگاهی کاربردی اجرایی و عملی در سازمان های شما برگزار نماید.