جدول آموزشی فروشندگان. مدرسه فروش ایران مدرس فروش استاد فروش

جدول آموزشی فروشندگان.

دوره در ۲۱ ساعت یعنی ۷ جلسه ۳ ساعته برگزار می گردد.

جلسه اول. آشنایی با kpi استاندارد جهانی فروش
جلسه دوم. آشنایی با مرحله اول kpi شامل اصول رفتاری
جلسه سوم . آشنایی با مرحله دوم kpi  اصول توسعه حرفه ای
جلسه چهارم. آشنایی با مرحله سوم kpi اصول سودآوری فروشنده
جلسه پنجم. آشنایی با مرحله چهارم kpi اصول نتیجه محوری فروشنده
جلسه ششم . آشنایی با مهارت های جانبی مانند مذاکره و متقاعد سازی در  استاندارد فروش جهانی در کلاس های جهانی
جلسه هفتم. انتقال مهارت های کار تیمی و اصول کار و فروش در شرایط بحران و تست شخصیت شناسی فروشنده
.
.
مدرس : استاد علی خویه با ۱۹ سال تجربه اجرایی حرفه ای از فروشندگی تا  مدیریت. مولف و مترجم دوازده کتاب تخصصی کاربردی مرجع و پرتیراژ.
www.khooyeh.com
www.khooyeh.ir

دوره آموزشی مشاوره ای

((افزایش فروش به شکل عملیاتی و اجرایی و علمی))
مدرس و مشاور: علی خویه khooyeh.ir
مدرس دانشگاه، مولف و مترجم 12 کتاب تخصصی کاربردی و اجرایی با 19 سال تجربه اجرایی از فروش و ویزیتوری تا مدیریت.

محتوا و سرفصل ها:
-تکنیک های مهندسی فروش برای افزایش فروش
-آشنایی با سیستم اکسنتر AC بین المللی
-اجرای اکسنتر AC برای افزایش فروش در شرکت و سازمان
-راهکارهای علمی و مهندسی عملیات فروشSP
-راهکارهای بهبود کمی و کیفی فروش
-آشنایی با تکنیک های فنی و معاینه فنی واحد فروش در راستای افزایش فروش
-طراحی سیستم چند وجهی و چند بعدی فروش
-آشنایی با سیستم های هدفگذاری مدرن فروش و یکپارچه سازی فروش
-افزایش مهارت های تحلیل فروش
- آشنایی با KPI و شاخص های کلیدی بهبود و ارتقا فروش

زمان آموزش و مشاوره:
8 ساعت و 16 ساعت بر اساس نیازسنجی

تعداد افراد شرکت کننده بین 3 تا 5 نفر

دکتر علی خویه مشاور مدرس و مربی شرکت های معتبر ملی و بین المللی فروش بازاریابی برند khooyeh.ir

کارگاه آموزشی کاربردی  فروش مویرگی و برنامه ریزی ویزیت موثر

کارگاه آموزشی کاربردی
 فروش مویرگی و برنامه ریزی ویزیت موثر
Moyragi.ir
Khooyeh.ir
سرفصل ها:
تعاریف و مفاهیم ویزیت فروش بازاریابی
اهداف فروش، انواع و مراحل آن
اصول سفارش گیری و مراحل آن
تعریف شغل فروش مویرگی
رئوس وظایف شغلی
موضوعات اخلاقی فروش
مدیریت منطقه فروش
چگونه برای یک ویزیت موفق آماده شویم
7 گام برنامه ریزی ویزیت موثر
برنامه ریزی و آماده شدن برای ملاقات مشتری و اخذ سفارش
مراحل اخذ سفارش
مراجعه به بازار برای شروع ویزیت
اقدامات لازم پس از پایان ملاقات با گروه مشتریان امروز
ارزیابی ویزیت و نکات قابل توجه
تیپ شناسی مشتریان و روش های ویزیت انواع مشتریان بر اساس تیپ شخصیتی

مدرس و مربی: دکتر علی خویه مشاور و مربی شرکت های معتبر ملی و بین المللی با ۲۱ سال تجربه اجرایی و حرفه ای مولف و مترجم دوازده کتاب تخصصی مرجع کاربردی
🥇
مدت دوره: ۱۶ ساعت
همراه با نمایش فیلم رول پلی و تمرین به شکل کارگاهی
دکتر فروش doctorsales.ir
دکتر بازاریابی marketingdoctor.ir
صفحه اینستاگرام
 

Instagram.com/khooyeh.ir

دکتر علی خویه مشاور مدرس و مربی شرکت های معتبر ملی و بین المللی فروش بازاریابی برند khooyeh.ir

دکتر علی خویه مشاور مدرس و مربی شرکت های معتبر ملی و بین المللی فروش بازاریابی برند khooyeh.ir

کارگاه آموزشی کاربردی  مدیریت اعتراضات مشتریان، دکتر علی خویه

🟢کارگاه آموزشی کاربردی
 مدیریت اعتراضات مشتریان
Khooyeh.ir
Khooyeh.com
🎬سرفصل ها:
- دلایل مقاومت یا اعتراض مشتری
- تفاوت بهانه و اعتراض
- تفاوت اعتراض و شکایت
- درک اعتراض مشتری
- اعتراضات پایه و غیرپایه
- استراتژی های پاسخگویی به اعتراضات مشتریان
- تیپ شناسی مشتریان معترض
- پنج گام برای پاسخگویی به شکایات مشتریان
- وظایف مدیریت شکایات مشتریان
- راهبردهای کلی برای پاسخگویی به ایرادها و اعتراضات
- اصول ایجاد روابط درازمدت
- قواعد مدیریت اعتراض
- روش های برخورد با مشتریان سخت
- روش های برخورد با انواع مشتریان بر اساس تیپ شخصیتی
- مدیریت رضایت مشتریان
- روش های تبدیل مشتری ناراضی به راضی و وفادار
🟣مدت کارگاه: سه جلسه چهار ساعته یا شش جلسه دو ساعته.
🟡 مدرس و مربی: دکتر علی خویه مشاور و مربی شرکت های معتبر ملی و بین المللی با ۲۱ سال تجربه اجرایی و حرفه ای، مولف و مترجم دوازده کتاب تخصصی مرجع کاربردی
Khooyeh.ir
صفحه اینستاگرام
Instagram.com/khooyeh.ir
کانال تلگرام
T.me/dr_khooyeh
دکتر فروش
Doctorsales.ir
به داشتن همراهانی مثل شما افتخار میکنیم.

مهندسی فروش چیست

مهندسی فروش چیست:
http://salesteacher.blogfa.com/


 ترکیبی از فروش و مهندسی است که در بازارهای صنعتی و بازرگانی وجود دارد. تصمیم گیری در این بازارها متفاوت از بسیاری دیگر از بازارها و مشتریان اتخاذ می شود و بیشتر براساس اطلاعات فنی و تحلیل های منطقی است تا براساس یک سبک، مد یا میل و اشتیاق.
بنابراین فروش در این بازارها نمی تواند به تنهایی به روش های مشتری محور متکی باشد و برعکس بیشتر به اطلاعات فنی و حل مسئله تکیه دارد تا خریداران را مجاب کند برای رفع نیازهای کسب وکار فروشنده بر محصولات و خدمات آن پول هزینه کنند (یعنی برای رفع و تأمین موارد مربوط به کسب وکار).

بنابراین یک مهندس فروش «هم یک فروشنده است که مهندسی را می شناسد و می تواند آن را اجرا کند» و هم «یک مهندس است که می داند یک نظام مهندسی شده را چگونه بفروشد». این مهندسان فروش نه تنها محصول یا خدمت می فروشند، بلکه مشورت و پشتیبانی نیز ارائه می کنند

. آنها این خدمات را به مشتریان داخلی و خارجی متعددی ارائه می کنند و ممکن است برای یک تولیدکننده (خدمت رسانی به مشتریان صنعتی یا شرکت با شرکت)، یک توزیع کننده (که در عوض به مشتریان صنعتی یا شرکت با شرکت خدمات ارائه می کند) یا برای شخص ثالث مانند شرکت های مهندسی یا هماهنگ کننده نظام کار کند.

مهندسان فروش اعضای مهم تیم فروش در بسیاری از شرکت ها و صنایع در سرتاسر جهان هستند. این افراد در صنایع خود فراتر از متخصصان فنی هستند. مهندسان فروش بسیار موفق باید تجارب موازی در زمینه اصول «مهارت نرم افزاری» نظیر هوش تجاری، مهارت های ارائه محصول، ایجاد روابط مشتری، توسعه راهبرد مشارکت و شناخت کامل از صنعت هدف را کسب و حفظ کنند. بسیاری از شرکت ها در یافتن این چنین فردی که دارای همه این ویژگی ها بوده و دانش فنی گسترده ای نیز داشته باشد با مشکل مواجه هستند.

ادامه مطلب در
http://salesteacher.blogfa.com/
کانال تلگرام
t.me/alikhoobeh
آموزش، مشاوره، تحقیق، اجرا، در حوزه فروش و بازاریابی، استقرار، چیدمان،تحلیل، معاینه فنی واحد فروش و بازاریابی،
 پایش و تحقیقات بازار. CRM،
 ساختارو سازماندهی و مهندسی واحد فروش  
www.doctorsales.ir
www.marketingdoctor.ir

 

کارگاه آموزشی برنامه ریزی فروش مهندسی فروش، مدیریت و مهندسی فروش افزایش فروش

کتاب های علی خویه

1 ساعت قبل

دکتر علی خویه مشاور مدرس و مربی شرکت های معتبر ملی و بین المللی فروش بازاریابی برند khooyeh.ir

کارگاه آموزشی برنامه ریزی فروش مهندسی فروش، مدیریت و مهندسی فروش افزایش فروش

8 ساعت قبل

دکتر علی خویه کیست khooyeh.ir

دکتر علی خویه کیست

22 روز قبل

کتاب مدیریت پورسانت دکتر علی خویه دستورالعمل پورسانت مدیریت پورسانت پورسانت بازاریابی پورسانت فروش پورسانت فروشنده پورسانت نمایندگان

کتاب مدیریت پورسانت، چرا پورسانت چگونه پورسانت بیماری های پورسانت تدوین پورسانت

فوریه 3, 2021

دکتر علی خویه مشاور مربی و مدرس شرکت های معتبر ملی و بین المللی khooyeh.ir

علی خویه در اجرا

فوریه 3, 2021

دکتر علی خویه مشاور مربی و مدرس بازاریابی فروش و برند در حوزه خدمات

بازاریابی خدمات service marketing کتاب بازاریابی خدمات مدرس بازاریابی خدمات خویه

فوریه 3, 2021

دکتر علی خویه مشاور و مربی شرکت های ملی و بین المللی khooyeh.ir

برخی از مطالب تلگرام و اینستاگرام و واتزاپ دکتر علی خویه

دسامبر 27, 2020

دکتر علی خویه با بیش از 19 سال تجربه اجرایی

انتخاب مشاور فروش مشاور برند مشاور بازاریابی

ژوئن 30, 2020

صفحه اینستاگرام دکتر علی خویه مشاور و مربی شرکت های معتبر ملی و بین المللی

بازاریابی و فروش اینستاگرامی

می 7, 2020

دکتر علی خویه مشاور و مدرس برندسازی مدیریت برند دکتر برند

دکتر علی خویه از دغدغه‌ های برندینگ جشنواره فجر می‌ گوید / جشنواره‌ای که برند نیست

می 2, 2020

دکتر علی خویه مشاور و مدرس مهندسی فروش و بازاریابی املاک و مستغلات

چرا مهندسی فروش و بازاریابی املاک و مستغلات؟ چرا مدیریت فروش و برندسازی املاک و مستغلات

آوریل 25, 2020

دکتر علی خویه مشاور و مربی تغییر بهبود و تحول سازمان و مدیریت

مدیریت تحول، مدیریت بحران، مدیریت بهبود سازمانی، مدیریت پیشبرد و توسعه، دکتر علی خویه

آوریل 22, 2020