مدرسه فروش ایران

آموزش و مشاوره فروش و بازاریابی (مهارت، تکنیک، استراتژی، اصول و مبانی سیستمی و ...)


برچسب‌ها: مدیر فروش, دپارتمان فروش تکنیک های فروش اصول و فنون فروش, خرده فروشی عمده فروشی, توزیع مویرگی
+ نوشته شده در ساعت توسط مدرس فروش، مشاور بازاریابی، علی خویه  | 
مدرسه بازاریابی و فروش ایران متشکل از اساتید با تجربه، مدیران با سابقه و حرفه ای، متخصصان نخبه، با توجه به اثربخشی و کاربردی بودن آموزش و مشاوره در محل،  آمادگی دارد تا دوره های کارگاهی کاربردی اجرایی و عملی در سازمان های شما برگزار نماید.


معرفی مدیر عامل

استاد علی خویه

www.khooyeh.ir
www.khooyeh.com
   -مدرس دانشگاه،
    -دارای بیش از ۱۸سال تجربه اجرایی و حرفه ای از کارشناسی فروشندگی و ویزیتوری تا مدیریت و عضو هیات مدیره
   -مولف و مترجم ۱۲ کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی
   -عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از ۲۰۰ پروژه مختلف در سراسر کشور،
   -دارای سابقه بیش از ۳۵۰۰۰۰ نفرساعت دوره و کارگاه های آموزشی و کاربردی  به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی
   -دارای سابقه همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی،
   -مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر و  شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی
   -ارایه دهنده بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی
   -سخنران بیش از صدها سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار
   -مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما،
   -عضو هیات تحریریه نشریات مختلف
   -دارای تجربه در کارگاه های تولیدی، فروش، تبلیغات و بازاریابی از دوران کودکی در مغازه پدرش

تماس با ما:
مدیر برنامه ها
09123998027
09034991194
تماس با استاد علی خویه
09122991608
صفحه اینستاگرام
www.instagram.com/khooyeh.ir
کانال تلگرام @mmsbc  و @drmall
برگزاری بیش از صدها دوره، کارگاه آموزشی، سمینار و سخنرانی اجرایی و عملیاتی در شرکت ها و موسسات معتبر ملی و بین الملللی در حوزه مدیریت، فروش، بازاریابی، مذاکره خلاقیت و ارتباطات.
ارایه بیش از 5000 ساعت مشاوره تخصصی به سازمان ها و برندهای معتبر، اجرای بیش از صدها پروژه تحقیقات بازار، برندسازی، رفتار مصرف کننده، کلوپ مشتریان، CRM، مهندسی فروش و بازاریابی، کمپین تبلیغات، برنامه های ارتباطات بازاریابی IMCو روابط عمومی، دپارتمان بازاریابی و فروش، فروشگاه، مدیریت پخش و توزیع، فروش مویرگی، هدفگذاری، تقسیم بازار، راه اندازی دپارتمان فروش وبازاریابی، کلینیک بازاریابی، برنامه بازاریابی و ....
.............................................
چرا کارگاه ها و کلاس های خصوصی در محل:......
1- صرفه جویی در هزینه های رفت و آمد و هزینه های جانبی
2- اثربخشی بالای کلاس ها و کارگاه های در محل به علت درگیری آموزش با کار و آموزش ضمن خدمت
3- هماهنگی بیشتر و مورد کاوی سازمانی و بررسی مورد های مطالعاتی سازمانی
4- رضایت بیشتر مخاطبان، تمرکز مخاطبان، مشارکت بیشتر مخاطبان
..............................................
کارگاه های تخصصی و خصوصی مدرسه فروش ایران علی خویه و همکاران........
با شیوه آموزشی روز دنیای مدیریت که در مدرسه های تخصصی پنسیلوانیا، کره شمالی، ژاپن، سوئد و فرانسه اجرا می شود+
+ بر اساس الگوهایی از کارگاه های آموزشی و توانمند سازی دانشگاه هاروارد............
+بر اساس متد های آموزشی متنوع در دانشگاه های تجارت و بازرگانی ژاپن.........
+ چیزهایی که در دانشگاه ها یاد نمی دهند مطالبی که در بازار وجود دارد.....
در پس مفهوم و تعریف یادگیری و آموزش یک چیز بسیار مهم نهفته است و آن تغییر است، تا تغییر نباشد یادگیری صورت نگرفته است. یادگیری= تغییر

  • خانه
  • پست الکترونیک
  • آرشیو وبلاگ
  • عناوین نوشته ها
نوشته‌های پیشین
  • مرداد ۱۴۰۴
  • تیر ۱۴۰۴
  • بهمن ۱۴۰۳
  • دی ۱۴۰۲
  • مهر ۱۴۰۲
  • اردیبهشت ۱۴۰۲
  • فروردین ۱۴۰۲
  • مهر ۱۴۰۱
  • اردیبهشت ۱۴۰۱
  • فروردین ۱۴۰۱
  • دی ۱۴۰۰
  • آذر ۱۴۰۰
  • آبان ۱۴۰۰
  • مرداد ۱۴۰۰
  • اردیبهشت ۱۴۰۰
  • آبان ۱۳۹۹
  • مرداد ۱۳۹۹
  • فروردین ۱۳۹۹
  • آذر ۱۳۹۸
  • بهمن ۱۳۹۷
  • شهریور ۱۳۹۷
  • تیر ۱۳۹۷
  • بهمن ۱۳۹۶
  • مهر ۱۳۹۶
  • بهمن ۱۳۹۵
  • دی ۱۳۹۵
  • آذر ۱۳۹۵
  • اردیبهشت ۱۳۹۵
  • فروردین ۱۳۹۵
  • مهر ۱۳۹۴
  • بهمن ۱۳۹۲
  • دی ۱۳۹۲
  • آذر ۱۳۹۲
  • آبان ۱۳۹۲
  • مهر ۱۳۹۲
  • شهریور ۱۳۹۲
  • آرشيو
آرشیو موضوعی
  • مربی فروش کوچ فروش استاد فروش
  • مدرس فروش استاد فروش معلم فروش
  • مدرس فروش حرفه ای
  • مدرس و مشاور بازاریابی و فروش حرفه ای
  • آکادمی فروش و بازاریابی ایران
  • دوره های آموزشی فروش و بازاریابی
  • انتخاب مدرس فروش استاد فروش
  • دکتر علی خویه
BLOGFA.COM